Feestelijke opening Media UkkieLab in Hoogerheide

Gepubliceerd op: 13 juni 2024 10:45

Op 12 juni heeft Pascale van Zuilen, manager Publieke Dienstverlening samen met wethouder Lars van der Beek op feestelijke wijze het Media UkkieLab in de bibliotheek in Hoogerheide geopend. Zuidwest TV maakte hiervan een leuke reportage.

Het Media UkkieLab is een houten speelmeubel waar kinderen van
2 t/m 6 jaar en hun (groot)ouders/verzorgers samen diverse soorten media kunnen ontdekken. Je vindt Media UkkieLabs in de bibliotheken in Bergen op Zoom, Oudenbosch, Rijsbergen, Roosendaal, Rucphen, Steenbergen, Zevenbergen en nu dus ook in Hoogerheide.
De Media UkkieLabs zijn tijdens de openingstijden van de bibliotheek voor iedereen toegankelijk.
Ook als je geen lid bent.

Digitalisering is er. En het gaat ook niet meer weg. Als bibliotheek vinden we dat wij echt een rol hebben om mensen te helpen ermee om te gaan. Het Media UkkieLab helpt daarbij.

— Pascale van Zuilen

Zuidwest TV opening MUL Hoogerheide

Klik op de afbeelding om de reportage van Zuidwest TV te bekijken.

Digitalisering begint al op hele jonge leeftijd. In het Media UkkieLab kunnen ouders samen met kinderen op een hele laagdrempelige manier leren om veilig met digitale tijd om te gaan.

— Wethouder Lars van der Beek

Lees meer over het Media UkkieLab