Ben je op zoek naar de vacaturepagina? Je bent er bijna! Klik op de knop hieronder om naar de vacaturepagina te gaan.

Naar de vacaturepagina

Meerwaarde van de bibliotheek

De bibliotheek is naast een plek waar je boeken kunt lenen ook dé plek om jezelf te ontwikkelen. We ondersteunen en stimuleren mensen in hun ontwikkeling en bouwen samen aan een betere samenleving.Ons aanbod is voor iedereen toegankelijk. In dit filmpje vertellen we je hierover.

de Bibliotheek West-Brabant

Over Bibliotheek VANnU

Wie zijn wij?

De Bibliotheek West-Brabant vindt het belangrijk dat iedereen kan meedoen in de samenleving en zich een leven lang kan ontwikkelen. We maken dit in 8 gemeentes mogelijk door het stimuleren van lezen en digitale geletterdheid en het toegankelijk maken van informatie en ontmoetingen. Als maatschappelijk-educatieve partner bevorderen we lezen, leren, taal en mediawijsheid. Naast het aanbieden van een omvangrijke collectie aan boeken, e-books en media, ontwikkelt de bibliotheek ook diverse eigen activiteiten en programma’s om inwoners verder te helpen in hun persoonlijke ontwikkeling.