Feestelijke opening | Verbouwde bibliotheek in Steenbergen

Gepubliceerd op: 16 oktober 2024 15:15

Op woensdag 30 oktober wordt de bibliotheek in Steenbergen na een flinke metamorfose feestelijk heropend. Na de officiële opening zijn er allerlei leuke activiteiten voor kinderen van 4 t/m 12 jaar en volwassenen. De toegang is voor iedereen gratis. Vooraf aanmelden is niet nodig.

Dankzij een extra subsidie van de gemeente heeft de bibliotheek in Steenbergen de afgelopen maanden een flinke metamorfose gekregen.
Op 30 oktober zal Roos Herman, directeur-bestuurder van de Bibliotheek West-Brabant samen met Esther Prent, wethouder van de gemeente Steenbergen deze bibliotheek feestelijk heropenen.

Bibliotheek in Steenbergen
Woensdag 30 oktober, van 11:00 - 12:30

Iedereen is welkom. Vooraf aanmelden is niet nodig. Toegang is gratis.

Vergeet je bibliotheekpas niet!

Vergeet niet je bibliotheekpas mee te nemen. Dan kun je direct wat leuke boeken lenen op de compleet vernieuwde jeugdafdeling.
Ben je nog geen lid van de bibliotheek? Dan regelen we dat deze dag direct voor je. Tot 18 jaar kun je gratis lid worden.

Meer informatie over onze abonnementen