Wat vind jij van de bibliotheek?

Gepubliceerd op: 18 september 2024 12:06

Bij de bibliotheek kun je inmiddels veel meer dan alleen boeken lenen. We vinden het belangrijk dat wat we aanbieden, aansluit bij jouw wensen. We vragen je ons te helpen door onze enquête in te vullen. Het maakt daarbij niet uit hoe vaak je ons bezoekt. Ook als je nooit bij de bibliotheek komt, is jouw mening belangrijk.

Goed om te weten:

• De enquête is volledig anoniem en het invullen duurt zo'n 10 minuten;
  • Ben je jonger dan 18 jaar? Vul de enquête dan samen met een ouder/verzorger in;
  • Is je kind bibliotheeklid of brengt je kind weleens een bezoek aan de bibliotheek?
    De vragenlijst bevat een aantal vragen voor je kind, die je samen met hem/haar kunt invullen.
  • Om je te bedanken, redden we 1 m² bedreigd regenwoud voor elke volledig ingevulde enquête;
  • Heb je de enquête ingevuld? Dan maak je kans op één van de reizen die verloot worden.

Je kunt de enquête invullen tot en met 30 september 2024.

Klik hier om jouw mening te geven!